torsdag 14. februar 2008

Jeg er rystet!

Ok. I dag/natt skjedde det noe som mildt sagt kom som en gigantisk overraskelse på meg, og resten av den vestlige verden om de hadde vært våken og fått det med seg. I en liten diskusjon på Rabbababb, hvor Ståle er ute etter et prosjekt han kan kalle for hobby slash tidsfordriv faller en bombe som får Hiroshima til å høres ut som en litt småhomofil flau fis, eller promp om du vil om du er en søringslask.

Jeg kommer med et forslag der Ståle kan starte med det motsatte av forfall ala Kristopher Schau og starte et sinnsykt ekkelt og sunt liv. Tom Egil "Tommen" Lundli river seg så inn i diskusjonen, og jeg kan med hånden på hjertet og tastaturet herved bekrefte at jeg aldri i min villeste fantasi ville sett denne komme.
Tommen linker til en (erke)sunn side. Hadde aldri trudd at denne linken ville kommet fra han. Aldri! Dette må være en milepæl i internettets hittil korte levetid. En av de sunneste sidene jeg har sett på nett, med havregryndietter, servert av Tom Egil Lundli. Ok.
http://www.olympiaspirit.com/index.php?sideID=423 Se selv, og kjenn haka falle.

Ingen kommentarer: