onsdag 13. juni 2007

En feminin helg

Grunnet svakt internett hjemme i nyleilighet har det vært labert med oppdateringe her. Men det skal det bli en forandring på nå, love.

Har altså holdt på å flytte inn og få ting på plass siste tiden og nå begynner vi å komme på plass. Mangler bare sånn cirka et par gulvtepper og et dvd-holder møbel så er vi ajour. Til tross for mange hammerslag og en flatpakka svær tv-benk fra IKEA(....) har ingen ikke omkommet under innflyttingen. Det bør vi være stolte av.


Uansett. Som du kanskje greier å lese av overskriften så vil jeg frem til at jeg hadde en noe feminin helg.
Det hele startet på fredagskveld da jeg og Iselin skulle leie en film. Vi fant ingen å leie, så jeg kjøpte heller første sesong av Frustrerte fruer. Til Iselin altså, offisielt. Tilsammen har vi vel nå sett 10-12 episoder i helgen. Feminint og gjerne litt skittent.

Så på søndag var jeg i stallen. Jepp. Og såg på hester... Litt pga at Iselin skulle delta, og litt for å hjelpe henne med å ta bilder til FD. Tok meg også i å synes det var litt spennende (uoffisielt!) når det var sprangkonkurranse og omhopping mellom de to beste.. Veldig feminint.

Ikke nok med det, men vi trimmet også rundt Storvannet. Dog var jeg på sykkel mens Iselin gikk, og jogget, men likevel føltes det ikke veldig maskulint.

Heldigvis vant jeg littegranne gryn på poker sent på søndagskvelden så det hjalp litt på siden jeg fikk litt MANN(!) følelse over akkurat det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Æ e sjokkert kim, sjokkert :(

anyways, be mitt kjære søskenebarn om å sjekke blinken sin å svare på spørsmåle i gjesteboka! :D